Monday, October 8, 2012

Dah 1 year seyyy

Assalamualaikum.

Wahhhhh dah 1 year sey kawin! Feeweet! Selamat pengantin baru, eh salah, selamat anniversary to both of us!

Dulu zaman ITE, aku tak pernah tau si Qiey ni wujud. Pastu bila time poly, dia mentel add aku kat msn sebab konon kawan kita 1 ni, Ikin, suka forward forward emails & kebetulan email aku selalu 1st so dia main add. Tak malu sey. Muahahahah!!!

Abeh dah add kan, mesti ah aku nak tau siapa. Dia kasi gambar pun, aku tak cam. Tap tup, ekhem, dahhh berpacaran. Then tunang then nikah. We didn't drag long for our relationship. Early 2008 kenal, late 2009 tunang, late 2011 nikah, 09/10/11. Alhamdullillah everything was planed by Him, nicely.

Moga pernikahan kita berkekalan hingga ke, yes you are right, Jannahtul Firdaus. May we keep guiding each other to the right path & may Allah keeps showering us with sakinah mawaddah warahmah. Ameeeennnnnnnnnn!!!

Wassalam.

P/S And of course doas from our loved ones are greatly appreciated. Terima kasihhh!!

No comments:

Post a Comment